U17 Piger (årgang 2008 og 2009)

På U-17 Piger er vi ca. 20 piger, der træner 2 gange om ugen. Vi har det fantastisk sammen socialt, og er til træning altid klar på at give den max gas og få sved på panden, samtidig med vi selvfølgelig har det sjovt. Vi har 2 hold med i turneringen og deltager derudover i forskellige stævner i løbet af sæsonen. Og har forskellige sociale arrangementer. Har du lyst til at spille håndbold og være en del af en fantastisk gruppe piger, så er du meget velkommen.

Administration og trænere

  • Mette Kronborg – tlf. 29860937 
  • Katrine Nygaard

Comments are closed.